HTML

Életjelek :)

Sziasztok! Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy akit érdekel, hogy telik a nyaram a nagy Amerikában, az tudja olvasni... Ahogy lesz időm, majd mesélem az eseményeket. :)

Friss topikok

  • minincsmeg :): "Szokásos kukázás" :D (2010.08.04. 17:59) hellooo
  • hohlerzsolt: Érezd magad jól a továbbiakban is, Miami az biztos nagyon szép hely lesz...A hajót is fényképezd m... (2010.07.22. 16:03) ez tortent mostanaban
  • Timcsiii: Megtalatam a blogot:D (2010.07.15. 23:14) Bon Jovi
  • esztra: hű...:) (2010.07.14. 05:12) nehany foto
  • pseudotes: Helló Zsófi! Hát én otthoni infóval nem tudok szolgálni. Csak annyit mondanék, hogy a WOB-os külön... (2010.07.03. 17:39) hahóóó

Linkblog

újra itthon...

2010.09.04. 15:34 Hohler.Zsofi

 Sziasztok!

Hazaértem... :( Na jó, annyira nem rossz hír, de ahhoz képest, hogy pár napja még a világ legjobb helyein jártam...

Voltam Miamiban, Key Westen, az Usa legdélebbi pontján, a Kennedy űrkilövő központban Orlandonál, egy 4 napos luxushajóút a Bahamákon és New Yorkban. Még leírni is hihetetlen, nemhogy átélni, még mindig nem bírom felfogni, hogy ez mind velem történt meg. Ne haragudjatok, hogy többet nem írok a nyaralásról, de leírhatatlan :) És majd úgyis mindenkinek mesélek személyesen! A képeket itt láthatjátok: http://picasaweb.google.hu/home

pusziiii

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr772271132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása