HTML

Életjelek :)

Sziasztok! Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy akit érdekel, hogy telik a nyaram a nagy Amerikában, az tudja olvasni... Ahogy lesz időm, majd mesélem az eseményeket. :)

Friss topikok

  • minincsmeg :): "Szokásos kukázás" :D (2010.08.04. 17:59) hellooo
  • hohlerzsolt: Érezd magad jól a továbbiakban is, Miami az biztos nagyon szép hely lesz...A hajót is fényképezd m... (2010.07.22. 16:03) ez tortent mostanaban
  • Timcsiii: Megtalatam a blogot:D (2010.07.15. 23:14) Bon Jovi
  • esztra: hű...:) (2010.07.14. 05:12) nehany foto
  • pseudotes: Helló Zsófi! Hát én otthoni infóval nem tudok szolgálni. Csak annyit mondanék, hogy a WOB-os külön... (2010.07.03. 17:39) hahóóó

Linkblog

hellooo

2010.08.04. 02:47 Hohler.Zsofi

 Sziasztok!

Mar egy ideje nem irtam semmit, gondoltam elmeselem, mi tortent mostanaban.

Nagyon kozeleg a tabor vege, igen gyorsan telik az ido. A gyerekek mar jovo heten penteken mennek haza. Utana meg jon nehany nagyon hatranyos helyzetu, de ok mar nem lesznek sokan. Kivancsi vagyok, hogy nekem tobb vagy kevesebb munkam lesz, ha mar nem lesznek itt. Sajnalni fogom, ha vege lesz, viszont mar nagyon varom a nyaralast. Mar megvannak a repulojegyek Miamiba!! :) Augusztus 23-tol 31-ig Floridaban leszunk, Miami, Orlando, Key West es ez a kornyek. Es ha minden osszejon, akkor 27 es 30 kozott hajozni fogunk, de ez sajnos meg nem biztos. Hazaut elott pedig az utolso par napot majd New York-ban toltjuk. Szoval ezek a terveink, de addig meg van ido.

Szabadnapom sajnos mar csak egy lesz, szombaton. A pentek ejszakat Lake George-ban fogjuk tolteni, Lilies-nek lesz bucsubuli, mert vizsgaznia kell es sajnos haza kell mennie vasarnap. Az elozo szabadnapom vasarnap volt, pihenessel es strandolassal toltottuk Boltonban, igen jo volt. :) Feltoltottem rola nehany fenykepet es korbejartam a tabort is fenykepezgetni egy kicsit, hogy lassatok, hol is telnek a mindennapjaim: http://picasaweb.google.com/106698395060945151758/DayOffABoltoniStrandonEsATabor?authkey=Gv1sRgCIuLz-i7qKegTg#

Szombaton voltam Timivel biciklizni is. Vegulis tobb, mint 30 km-t tekertunk a hegyekben, hogy vegyunk nehany kepeslapot es egyunk egy fagyit... De megerte, jo volt. Itt is keszultek fenykepek: http://picasaweb.google.com/106698395060945151758/BiciklivelLakeGeorgeBaEsMegNehanyFenykep?authkey=Gv1sRgCOOi1srM8Y7OFg#

Hat korulbelul ennyi, a szokasos kukazason meg takaritason kivul. Sok embernek mar nagyon elege van, de en meg mindig nagyon jol erzem magam es bar nehany ember nagyon hianyzik, de meg nincs kedvem hazamenni. :)

Puszi mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr792197404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minincsmeg :) 2010.08.04. 17:59:25

"Szokásos kukázás" :D
süti beállítások módosítása