HTML

Életjelek :)

Sziasztok! Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy akit érdekel, hogy telik a nyaram a nagy Amerikában, az tudja olvasni... Ahogy lesz időm, majd mesélem az eseményeket. :)

Friss topikok

  • minincsmeg :): "Szokásos kukázás" :D (2010.08.04. 17:59) hellooo
  • hohlerzsolt: Érezd magad jól a továbbiakban is, Miami az biztos nagyon szép hely lesz...A hajót is fényképezd m... (2010.07.22. 16:03) ez tortent mostanaban
  • Timcsiii: Megtalatam a blogot:D (2010.07.15. 23:14) Bon Jovi
  • esztra: hű...:) (2010.07.14. 05:12) nehany foto
  • pseudotes: Helló Zsófi! Hát én otthoni infóval nem tudok szolgálni. Csak annyit mondanék, hogy a WOB-os külön... (2010.07.03. 17:39) hahóóó

Linkblog

Bon Jovi

2010.07.13. 02:57 Hohler.Zsofi

 Hello!

Tegnap este Bon Jovi koncerten voltam Saratoga Springsben!!! :) Meg mindig alig tudom elhinni. Hatalmas volt, nagyon jol ereztuk magunkat, vegigtomboltuk az egeszet. Valamit nagyon tud ez az ember, igen jo hangja van. Ezt az ejszakat biztos soha nem fogom elfelejteni!

Koncert utan meg beultunk egy helyre, ma pedig szabadnapom volt, vasaroltam kicsit. Azt hiszem, most mar nem akarok tobb szabadnapot vasarlassal tolteni. :) De azert jol telt ez a nap is. Ma is volt egy kis tipikus Amerika, Dunkin` Donuts-ban kaveztunk meg fankoztunk.

Annyira gyorsan telik az ido, szinte most erkeztem es mar 1 honap eltelt. Hihetetlen... Biztos azert ropul igy az ido, mert jol erzem magam. :)

Nemsokara toltok fel kepeket is a tegnapi naprol, most viszont megyek pihenni, mert azt meg nem sikerult tul sokat, reggel meg megint varnak a kukak... :)

Pusszantas

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr222148018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pseudotes 2010.07.13. 23:18:40

Hehe! Bon Jovi koncertre én is befizetnék, majd részletes élménybeszámolót kérek!!!!
Csókolom!
süti beállítások módosítása