HTML

Életjelek :)

Sziasztok! Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy akit érdekel, hogy telik a nyaram a nagy Amerikában, az tudja olvasni... Ahogy lesz időm, majd mesélem az eseményeket. :)

Friss topikok

  • minincsmeg :): "Szokásos kukázás" :D (2010.08.04. 17:59) hellooo
  • hohlerzsolt: Érezd magad jól a továbbiakban is, Miami az biztos nagyon szép hely lesz...A hajót is fényképezd m... (2010.07.22. 16:03) ez tortent mostanaban
  • Timcsiii: Megtalatam a blogot:D (2010.07.15. 23:14) Bon Jovi
  • esztra: hű...:) (2010.07.14. 05:12) nehany foto
  • pseudotes: Helló Zsófi! Hát én otthoni infóval nem tudok szolgálni. Csak annyit mondanék, hogy a WOB-os külön... (2010.07.03. 17:39) hahóóó

Linkblog

hi

2010.07.08. 23:56 Hohler.Zsofi

 Hello!

Ma megint szabadnapom van! :) 9kor keltem ma fel, soha nem aludtam meg itt ilyen sokaig! azert jobb volt, mint mindennapos 5.40... Reggeli utan Saratoga Springsben voltunk 4en, vasaroltunk kicsit es megneztuk az Eclipse-t. En nem vagyok akkora rajongo,mint pl a Csilla vagy a Barbi, dehat a farkas az Amerikaban is csak farkas... :) Szoval tetszett. :) Vasarnap is ebbe a varosba megyunk majd, itt lesz a Bon Jovi koncert! Nagyon varom mar!

Egyik este az egyik konyhas elvitt minket furdeni a sajat birtokara, nagyon szep helyen van az is! Jol megy itt a konyhasoknak... Tok jo volt a hangulat, csak a kisegito szemelyzetbol voltunk kb 15-en. A szolgak... :)

Tegnap delutan meg kiprobaltam a toban a jatekokat, nagyon elveztem. Felmasztam a jeghegyre, csuszdaztam es kilottek a trambulinrol is. El birnam viselni, ha egesz nap ilyenekkel lehetne szorakozni. :) Este meg Boltonban voltunk fagyizni es egy jatszoteret is megtamadtunk, nehany kepet fel is toltottem:

http://picasaweb.google.com/106698395060945151758/LSLDSK#

Kicsit megfazni is sikerult a 40 fokban, egyik nap semmi hangom sem volt, de mar jol vagyok!!! Nagyon jo ido van, munkahoz mar tulsagosan is meleg... Sokszor zuhanyzotakaritas kozben a fejemet is benyomom a viz ala, kicsit konnyebb elviselni. :)

Na megyek, lassan vacsiido van, utana meg futni keszulok. Talaltam itt bent a taborban is egy egesz jo palyat az erdoben, ez legalabb nem beton. Most mar valtogatni is tudom,hogy mikor merre futok. :)

Udv!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr122139799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása